Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksandar Vučić: Potreban nam je NATO da zaštiti Srbe na Kosovu, Sanda Rašković 2008. nije uspela ni džamije da sačuva

Komentari (134) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 16 februar 2016 13:28
Živela bratska Rusija
Pa Vučiću zašto SAD nisu zaštitili Srbe na Kosovo 1999.god. već su izmislili Račak da bombarduju Srbe na Kosovo.SAD su izmislili i Srebrnicu kako bi imali razlog za napad na Srbiju.Vučiću,SAD ne mogu da gledaju Pravoslavce.
Preporuke:
293
6
2 utorak, 16 februar 2016 13:29
Causa Spectandum
Nije on spijun! On je ne dozreo i, povrh toga, ozbiljno bolestan u glavu.

O kakvim on dzamijama prica? O kakvoj zastiti?
Preporuke:
321
6
3 utorak, 16 februar 2016 13:31
Aleksa
Pad vučića će da bude strašan.
Preporuke:
354
5
4 utorak, 16 februar 2016 13:31
Gazi gospodaru Vučiću! Gazi ove kukavice što se Srbi zovu!
Jel može neko da mi objasni zašto se mi i dalje zovemo Srbi kad više NEMAMO NI JEDNU OSOBINU NAŠIH PREDAKA?!?!?!?!
Preporuke:
329
4
5 utorak, 16 februar 2016 13:35
Nele
Ovaj kao da se uplašio nekakvog psihijatrijskog pregleda i dijagnoze, pa lupete li lupeta.Kakve džamije da čuva Sanda, ovo je zaista nezdravo i sve je bliži svome učitelju iako pokušava da to ne pokaže.
A Sanda ćuti i verovatno u skladu sa iskustvom psihijatra se ponaša kao da je u toku posmatranje bolesnika i njegovi postupci i izjave pre donošenja završne dijagnoze. Tako rade stručni medecinari po pravilima, ali nama je već odavno poznata dijadnoza.Samo još ne znamo broj košulje.
Preporuke:
239
4
6 utorak, 16 februar 2016 13:38
xxx.
Sačuvali su naš narod 1995,98,99,2004.....?
Preporuke:
210
2
7 utorak, 16 februar 2016 13:39
nenad
genijalan politicki potez.
Neka nas NATO stiti, da bude vise novca za penzionere, ucenike, radnike.
Bravo za jedinog pravog politicara.
Preporuke:
52
200
8 utorak, 16 februar 2016 13:39
Siniša
Totalno bolestan um.
Preporuke:
293
3
9 utorak, 16 februar 2016 13:43
negi
Nemoj više braniti Srbe na Kosovu!Dosta si branio i"odbranio" i ti i NATO.Slaže a ne trepne!Da li je svestan da hrvatska vojska koja je članica NATO pakta može slobodno da šeta po Srbiji ili slovenačka vojska?Dati pravo NATO vojnicima pravo koje nemaju tvoja vojska i tvoji građani može samo ludak i bedna izdajica.
Preporuke:
227
1
10 utorak, 16 februar 2016 13:44
ljubomir jarić
Šta je sa ovim čovekom ? Šta on to zbori ? Na ovako nebulozne izjave glupo mi je da izražavam negodovanje. Kako postavljati suvisla pitanja nekome ko priča kao minimaksov Jupiterijanac.
Preporuke:
199
1
11 utorak, 16 februar 2016 13:49
cile
Vodjo kad je vuk cuvao ovce? Neka hvala uzmi nek cuvaju tebe i veselog Tomu u Beograd.
Preporuke:
159
1
12 utorak, 16 februar 2016 13:49
Žile
daj da počistimo šljam Srbije i da živimo napokon normalno
Preporuke:
184
1
13 utorak, 16 februar 2016 13:50
Ragdoll
Dokle ce ovaj LUDAK slobodno da vlada? Boze, zar je moguce da smo bas toliko gresni?
Preporuke:
205
1
14 utorak, 16 februar 2016 13:52
eto
Sto se kapitulacije NATO paktu tice, napokon ima i reakcije:

http://srbin.info/2016/02/15/srbija-nikada-u-nato-anti-nato-skup-u-beogradu/comment-page-2/#comment-331420
Preporuke:
89
3
15 utorak, 16 februar 2016 13:52
JA
UBIJTE JEDNOG SRBINA MI CEMO 100 MUSLIMANA...podsetite me, ko je ovo rekao u skupstini republike srbije?

Toliko o tome sta je Sanda stitila.

A koliko je NATO zastitio srbe mrta 2004 na kosovu, koliko su crkava zastitili, ni prst nisu pomerili! Sta je NATO uradio 1999 i koliko osiromasenog uranijuma je prosuto po srbiji? PA je l im se zato daje diplomatski imunitet po celoj srbiji, da ne placaju porez, da ruse sta im volja i da se ponasaju van zakona i kako i se prohte!

Ma sram te bilo bre radikalcino nekulturna!
Preporuke:
162
4
16 utorak, 16 februar 2016 13:54
Kosovka
Vučić - ljigavi mali titov pionir.
NATO da čuva srbe na Kosovu i Metohiji? Od koga, od rusa?
Gde je srpska vojska i policija? Zar je Srbija slabija od Albanije i UČK?
Pobrkao si lončiće. NATO čuva Kosovo i Metohiju za sebe, za svoj prodor prema nafti, za uništenje mesnog stanovništva, albanskog i srpskog.
Srbi, rušimo ludake, probudimo se.
Zar ovakvi ludaci i titovi pioniri da nas vode?
Koga je NATO sačuvao?
Neka NATO čuva Ameriku.
Sačuvao ih je, tamo ih više nema. Umesto srba, tamo je Euleks, Bonstil, UNMIK. Štite srbe, teraju ih da se vrate u svoja dvorišta, kuće. Kakva sramota od malog ljigavca.
Zar Bonstil nije dovoljan da "čuva" Balkan od rusa. Kosovo plače, srbi su nestali, preostali žive u strahu od čuvara. Albanci će da čuvaju nekretnine, naše svetinje, groblja, šume i livade, a NATO narod,
Vučić je veštica i treba ga na lomaču.
Preporuke:
174
6
17 utorak, 16 februar 2016 13:55
siniša
Đe me nađe sa NATO zaštitom civila.

Jel kao u Iraku?

Od kad NATO štiti civile u Iraku poginulo ih je najmanje milion, a neki kažu možda i dva. Ili u Avganistanu? I tamo NATO štiti civile. Od kad ih NATO štiti hiljadu ih dnevno gine. Što žena što dece što starih što bolesnih.

A tek Libija. Kako tek tamo štiti civile, pa dalje redom. Ta NATO zaštita civila se ranije zvala genocid.

A tek Srbija.

NATO je tako štitio civile da je direktor RTS-a Milanović proveo deset godina u zatvoru, a možda i više, napose to što je bio linčovan samo zato što je šesnaest civila otišlo na svoja radna mesta i onda ih ubila NATO bomba.

Kriv Milanović jer je znao i mogao znati da će ih NATO bombardovati prilikom zaštite civila. Uostalom NATO je obavestio vladu Srbije i ministra Vučića da će bombardovati. Kad je znao Vučić morao je znati i Milanović.

Kad je robijao Milovanović, zašto nije i Vučić? Zar Vučić nije bio direktni pretpostavljeni Milanoviću? Zašto? Zašto? Zašto?
Preporuke:
156
1
18 utorak, 16 februar 2016 13:55
izdaja
Tesko i njima i nama sa vami. Zar vucima da cuvaju ovce?
Preporuke:
122
1
19 utorak, 16 februar 2016 13:55
Boško
On je objasnio da Srbija snosi sve troškove zajedničkih akcija sa NATO, a da on ne misli da je tu nešto loše za Srbiju.
Platio je tvoju zajedničku akciju sa NATO Srpski narod koji je bombardovan, ubijan širom Srbije, i proterano 220 hiljada Srba sa Kosova.

Posebno su se proslavili nemački NATO neonacisti u "mirovnim trupama" koji su odmah prvi put posle rata prvo ubistvo izvršili nad Srbima.

Koliko treba da platimo Vučiću NATO za ono što su bombardovali i ubijali Srbe dok si im ti poručivao sa skupštinske govornice

"za svakog Srbina ubićemo 100 muslimana a vi bombardujte"

Koja je tarifa sad za izdaju Vučiću?
Preporuke:
146
4
20 utorak, 16 februar 2016 13:57
koba
Zamislite situaciju, da seljak nabavi vukove da mu čuvaju ovce.
Šta bi rekli za tog seljaka? Da je čitao Vebera?

E to nama predlaže Vučić.

Ja ne mogu nikako poverovati da Vučić nije svoju izdaju debelo unovčio. On je Srbijanski don Milo.
Preporuke:
151
1
21 utorak, 16 februar 2016 13:59
maestralno
Pragmatičan i britak odgovor na epska i mitološka 'intelektualna' pražnjenja neodgovornih zvaničnika.
BRAVO VUČKO
Preporuke:
9
150
22 utorak, 16 februar 2016 14:02
najLjukaviji
najMudriji i najVoljeniji veleIzdajnik sa srBski zvučećim prezimenom i imenom "ujedinitelja".
Šta čekate?
Preporuke:
103
0
23 utorak, 16 februar 2016 14:04
Za one kojima je promaklo
Andrej Fajgelj: Vučić protiv Vožda:

https://www.youtube.com/watch?v=hc_h9MTKeHE
Preporuke:
78
0
24 utorak, 16 februar 2016 14:04
Vučićeva ANTILOGIKA
"Aleksandar Vučić: Potreban nam je NATO da zaštiti Srbe na Kosovu, Sanda nije uspela ni džamije da sačuva"

1. Da NATO nije OTEO Kosovo i Metohiju, a ne samo Kosovo kako ti pričaš, NE bi trebao da "štiti Srbe". Nije ih ni pre toga štitio.
2. Američki i Evropski NATO je postavio cilj da uništi Srbe na KiM a preživele da ISTERA. TO JE PRIZNAO ONAJ ENGLESKI GENERAL, koga sam video u Prištini (bio blizu njega).
Dakle, Vučiću, to što pričaš nema veze sa logikom. Usput, ja sam dva puta izbegao bombe tvojih američkih NATO prijatelja, jednom u Prištini, jednom na izlasku iz Podujeva.
3. Kako je to Sanda mogla sačuvati džamije? Zašto ih ti nisi sačuvao? Otkuda znaš da baš USA EU NATO banda nije organizovala paljenje dve džamije (u Nišu i Beogradu) da bi skrenula pažnju sa paljenja i rušenja HILjADE SRPSKIH KUĆA I STOTINE CRKAVA I MANASTIRA NA KIM? Zašto ne kažeš ko je rušio te džamije, i naravno ko je popalio hiljade Srpskih kuća, crkava,... KAŽI VUČIĆU! NE FOLIRAJ SE!
Preporuke:
122
7
25 utorak, 16 februar 2016 14:06
cile
Mise gospodu molimo svakog dana.Gospode Boze sacuvaj nas od njega.
Preporuke:
105
3
26 utorak, 16 februar 2016 14:09
Stradija za nato honorarce
Napredni na čelu sa najpopularnijim šiju žute troduplo po genijalnim izjavama i doskočicama,a šta kaže struka?!
Preporuke:
75
1
27 utorak, 16 februar 2016 14:14
Spanulis
Srpska istorija je imala raznorazne i koloritne likove koji su upravljali Srbijom,likove sa puno pozitivnih ali negativnih osobina ali ovakav tipus i ovakav bolesnik sasvim sigurno se nije nalazio na celu Srbije! Covek je ozbiljno,ali ozbiljno bolestan i svaki njegov potez definitivno nije normalan i nanosi ogromnu stetu narodu,zemlji i mnogim buducim generacijama iza nas!!!
Preporuke:
110
0
28 utorak, 16 februar 2016 14:16
kakva promena svesti radikala!!!!!!!!!!!!!!!
nato zločinačka organizacija nas je bestijalno bombardovala osiromašenim uranijumom da bi oduzela kosovo i napravila najveću vojnu bazu u evropi .oni nda nas čuvaju.ludilo
Preporuke:
82
2
29 utorak, 16 februar 2016 14:16
negi
A gde si bio ti Vučiću kada su paljena džamije,na našu sramotu? Kad se već sećaš toga,seti se malo i svoje uloge u tome!
Preporuke:
78
2
30 utorak, 16 februar 2016 14:18
Vučićeve providne skrivalice
""Sanda (Rašković Ivić) je 2008. čuvala Kosovo, a ni džamije nije sačuvala", dodao je.
On je objasnio da Srbija snosi sve troškove zajedničkih akcija sa NATO, i ponovio da je taj sporrazum neko drugi potpisao, a da on ne misli da je tu nešto loše za Srbiju."

Kako naivno zamajavanje naroda: kako je to Sanda "čuvala Kosovo"? NISU DŽAMIJE ZAPALjENE NA KOSOVU NEGO JEDNA U BEOGRADU A JEDNA U NIŠU. DA LI TI, VUČIĆU, POVEZUJEŠ ČINjENICE???
"Neko" je potpisao "sporazum" ALI ti nisi smeo prihvatiti da ono što NIJE pravno valjano prihvatiš kao da jeste. Ti bi trebao da znaš da je postulat Rimskog prava: ONO ŠTO JE DOBIJENO NA NEPRAV NAČIN NE MOŽE POSTATI PRAVO.
To što je "neko" potpisao neki papir ne znači baš ništa, ako nije verifikovan u skladu sa Ustavom. TI SI VUČIĆU, I SAMO TI, SVOJOM PRIVATNOM SKUPŠTINOM, TAJ "SPORAZUM" DIGAO NA NIVO ZAKONA. SAMO TI.
Gde ćemo "mi" izvoditi akcije sa NATO i da ih još MI, NAROD,plaćamo? DA LI SI TI TOGA SVESTAN?
Preporuke:
105
0
31 utorak, 16 februar 2016 14:19
@ maestralno
a sada poltronu trk po sendvic!
Preporuke:
93
1
32 utorak, 16 februar 2016 14:22
HanDŽar divizija
je zadužena za zaštitu Republike Srpske!
Preporuke:
77
0
33 utorak, 16 februar 2016 14:24
velika srbija,ubiti 1oo muslimana za jednog srbina
bio protiv nato.ulaska u eu,nemce prezirao,podržavao šešelja i ratka mladića.postavljao natpis "bulevar ratka mladiča2 i na kraju se svega odrekao i preporučuje da nas nato brani,to je promena svesti kodnjega ali neće tako ići sa narodom
Preporuke:
78
0
34 utorak, 16 februar 2016 14:25
nikadsnobom
@maestralno
...Sram te bilo botino...
Preporuke:
75
3
35 utorak, 16 februar 2016 14:27
au!!!
šta kaže stručna javnost!!!
Preporuke:
74
0
36 utorak, 16 februar 2016 14:28
Jasna
Takvoga ludaka majka ne rađa!
Preporuke:
105
0
37 utorak, 16 februar 2016 14:36
Djura
Nije sposoban da zastiti Srbe a jeste da bude premijer svih Srba koliko je ovaj covek bistar da mu se kroz glavu providi ako ovaj narod ima mozga nece ga vise glasati.
Preporuke:
74
0
38 utorak, 16 februar 2016 14:37
Stradija
Normalno, umesto oni njemu, on daje njima 45 minuta za 'sredjivanje'.
Covek ima odgovore na sva pitanja, bez obzira sto, logicki, potonji iskljucuje prethodni!
Preporuke:
66
0
39 utorak, 16 februar 2016 14:38
Krcko
Ovo je previše, čak i od njega.
Preporuke:
84
1
40 utorak, 16 februar 2016 14:41
Banditski brlog
Nama je NATO potreban kao saveznik i da čuva naš narod na Kosovu, i da mu zato treba omogućiti da tamo dođe...


Pa 99.te g., nakon potpisivanja Kumanovskog sporazuma bilo im je omogućeno da TAMO DOĐU. Pa zašto nisu zaštitili i sačuvali 250 hiljada tamošnjih Srba nego su pustili arnatske besne pse da ih otuda proteraju!...
Preporuke:
78
2
41 utorak, 16 februar 2016 14:51
cisto onako
Potreban je da zastiti tebe i tvoje zle namere i radnje prema Srbiji.
Preporuke:
67
1
42 utorak, 16 februar 2016 14:53
Žika
Svi su komentari, nažalost što ih mora biti, dobri mada je teško naći adekvatne reči kojima bi se mogle opisati te njegove budalaštine, Svaki blesimetar na njemu bi probio maksimum. Zaista se pridružujem onima koji postavljaju pitanje da li smo mi još Srbi. Ili, da li je u Srbiji nastala tropska klima koja ne dozvoljava razvoj ni jedne nove ruže, dok ona stara trune u tamnici.
Preporuke:
65
0
43 utorak, 16 februar 2016 14:56
nikadsnobom
...Sa vrha politicke scene pravo u "Lazu"...To jos svet nije video...
Preporuke:
83
0
44 utorak, 16 februar 2016 14:56
raja
Kamo sreće da ga je dok je bio vadikal odveo haški sud spasio bi nas. Bilo bi dobro da to učini i sad.
Preporuke:
63
1
45 utorak, 16 februar 2016 14:57
sled stvari
Njemu je potreban NATO, a nekome su potrebne koalicije na lokalu sa SNS da bi lokalni stranački funkcioneri mogli da se dokopaju fotelja. Posledica je da on može da radi šta hoće, a nema nikakvih protesta.
Preporuke:
69
1
46 utorak, 16 februar 2016 15:02
bog dano vic
SESELJEVski Seceroski, bogami slicno mi zvuci...
Preporuke:
57
1
47 utorak, 16 februar 2016 15:09
Dragan
I tako ludilo nastavlja da se kotrlja.
Preporuke:
77
0
48 utorak, 16 februar 2016 15:11
Igor
Je l' od NATO tražimo da zaštiti Srbe na severu Kosova a nećemo da mu damo da dođe na sever Kosova?


Najsramnija izjava nekog srpskog državnika u "novijoj istoriji Srbije"!
Preporuke:
96
0
49 utorak, 16 februar 2016 15:13
Golub
http://www.advance.hr/vijesti/vojna-neutralnost-srbije-sto-ako-nato-pokusa-obaviti-inspekciju-ruske-baze-u-nisu/
Preporuke:
49
0
50 utorak, 16 februar 2016 15:17
Radio Jerevan
Ne daj boze da nas Amerikanci brane. Pogledajte kako brane Siriju, a tek nama sta su uradili 1999. o tome da ne pricamo. To bi bilo kao kad bi molili djavola da nas brani.
Preporuke:
65
1
51 utorak, 16 februar 2016 15:28
Gojira
NATO je saveznik šiptarske mafijaške države. Ako je isti saveznik i države Srbije, onda je i država Srbija saveznik šiptarske mafijaške države. Hvala Vučiću što je konačno priznao na čijoj smo strani.

Olovku u ruke Srbijo.
Preporuke:
71
1
52 utorak, 16 februar 2016 15:29
nenad?
Ne mogu da shvatim da komentatori NSPM, već godinama, ne vide "nenadov" očigledni cinizam, sarkazam i satiru, nego i mu i dalje lupaju minuse.To nije dobar znak.
Preporuke:
45
12
53 utorak, 16 februar 2016 15:29
Neko kome je svega preko glave
Hoće li neko reći Vođi da je zreo da bude vraćen na "fabričko podešavanje"?!
Preporuke:
54
0
54 utorak, 16 februar 2016 15:35
Biljka
Sto bi rekla moja cerka: "izneverovala sam"! On nas, tj. Srbe, tretira kao kompletne budale koje ce, sve sto on servira, progutati kao aksiom. Ljudi moji, njegovo ludilo i bolest su u veoma uznapredovaloj fazi.
Preporuke:
61
0
55 utorak, 16 februar 2016 15:38
Spiridon
@ Vučićeve providne skrivalice

Verovali ili ne ali Vučić upravo na tu džamiju iz Beograda posle mitinga Kosovo je Srbija i misli. Znači on koji je tada sa onom svojom vadikalskom krezubom bratijom i navijačima koji su zadojeni tim njihovim gibaničarsko kafanskim srBstvom išli palili ambasade i džamiju sada drži Sandi vakelu oko toga što je on sam ako ne lično organizovao onda zdušno odobravao i otvoreno tome aplaudirao!?!
O tempora!!! O mores !!!
On Aleksandar Vučić koji se zaplakao kod Olje Bećković kada se pomenulo upravo to njihovo vadikalsko navijačko paljenje, objašnjavajući da je tom njegovom mladom jurišniku vadikalu neki Šiptar sa Kosova rođenu babu udavio u kadi, pa da dečko valjda sada zbog toga može da ide okolo i pali šta god poželi...!?!
To je taj čuveni vadikalski način razmišljanja u kome su ti neki drugi uvek licemeri i izdajnici a samo oni sposobni da spoznaju pravu istinu.
Preporuke:
63
6
56 utorak, 16 februar 2016 15:44
Cile
Ovaj, sa tako ozbiljnim simptomima neuračunljivosti, i dalje vodi Vladu
Preporuke:
70
0
57 utorak, 16 februar 2016 15:47
Nije on sam
Dok ne ode s vlasti, na sve njegove bestijalne izjave umesto odgovora imam samo jedno pitanje: da li je on radno sposoban?
Preporuke:
67
0
58 utorak, 16 februar 2016 15:50
razuman
Tata je ponosan na tebe!
Preporuke:
44
0
59 utorak, 16 februar 2016 15:50
čedo čedice
vadikal ti preuzeo program!!!!!!!!!!vadikal postao europejac.ludilo i bolest
Preporuke:
63
1
60 utorak, 16 februar 2016 15:51
javno se proklamuje izdaja
a narod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Preporuke:
61
0
61 utorak, 16 februar 2016 16:07
Roksanda
@ nenad?
Ne mogu da shvatim da komentatori NSPM, već godinama, ne vide "nenadov" očigledni cinizam, sarkazam i satiru, nego i mu i dalje lupaju minuse.To nije dobar znak.

Nije to tako strašno. Neki razumeju "nenadov" sarkazam, a neki ne, ali važno je da i oni koji mu daju minuse, kao i oni koji daju pluseve, razumeju ko je Vučić.
Preporuke:
53
2
62 utorak, 16 februar 2016 16:19
Slavomir Srpski
Vucicu ti si ZAISTA najveca srbska sramota i nesreca!

Konacno si skinuo masku i zaklanjas se da te NATO brani a ti da ih hranis! Bestidnice srbska, izrode srbski!
Preporuke:
72
0
63 utorak, 16 februar 2016 16:23
Vera Nastasovic
Ipak je trenutno najvažnije pitanje kako pokrenuti mehanizam provere zdravstvenog stanja premijera Srbije! Pod hirno! Pa ne može bolestan čovek da vodi državu. A ako se pokaže da nije bolestan, neka nastavi gde je stao. Lekari ne mogu da budu iz SNS i SPS i SRS, svi drugi mogu.
Preporuke:
56
1
64 utorak, 16 februar 2016 16:25
Malisa
Pomutice slavu Zike Obretkovica mogu se zakleti. U celini celosti
Preporuke:
51
1
65 utorak, 16 februar 2016 16:27
Zemunac
OVAJ PREMIJER JE zaista LUD,oni koji su NAM oteli TERITORIJU,mogu samo da okupiraju i Srbiju.BOLJE DA SE POVUCE i ne vodi SVE nas,da ostavku,dok ga ne uklonimo da se SVI SPASIMO, jer ovo postaje nepodmosljivo.Ovs IZJAVA SNRDI NA SUMPOR,on je djavolov segrt!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
68
0
66 utorak, 16 februar 2016 16:33
I dalje malo ljudi vidi dobro
Na slici je sam, pitajte ga s kim se to svađa, u šta to gleda?
Preporuke:
55
0
67 utorak, 16 februar 2016 16:43
Vučić je NATO general
Zašto se svi čude? Nije on bolestan, nije ni nesposoban, on je zli izdajnik svoje zemlje, čovek bez države, bez predaka, bez vere, bez porekla, proizvod komunizma i nakaznog shvatanja višestranačke demokratije u poslednjih 25 godina.

Ko se čudi njegovoj politici oko NATO pakta? Isti političari koji komanduju generalima tog saveza su i Vučićevi nalogodavci.

Mi smo bolesno društvo. Dozvolili smo da nam zapad propisuje šta je poželjno, a šta nije, umesto da sami stvorimo institucije i pokažemo da smo zrelo ljudsko društvo. Žalili smo se na manjak političkih sloboda i prava, pa je organizovan 5. oktobar. Organizovao ga je zapad. A sada se žalimo istom tom zapadu na njihovog čoveka i sa istim problemima. A oni se prave da je sve u redu? Praviće se i dalje, dok njihov čovek pustoši Srbiju koja je toliko slaba da nema nijednu instituciju koja bi reagovala na režimski kriminal i korupciju. Kada budemo zrelo društvo niko neće ni pomisliti da pokuša da nam postavlja izdajnike i sabotere na vlast.
Preporuke:
83
3
68 utorak, 16 februar 2016 16:44
Ko kaze da je izdajnik?
Ovo je Seseljev djak!
Preporuke:
55
4
69 utorak, 16 februar 2016 16:49
Osveta psihopate
Narcisoidne osobe, smatraju da im je mesto na pijedetsalu, sve sto je manje od toga, svaka kritika njihove umisljene velicine, dovodi do mrznje I osvete. U stanju su da sve ruse I unistavaju ispred sebe da bi pokazali sta sve mogu, zdravo rezonovanje im je strano. Psihopate imaju odlicje narcisma.
Plasim se ovih poslednjih 2 meseca Vuciceve vladavine, jos svasta moze da uradi da bi nam se osvetio.
Zastita Srba na KiM-u, I KiM-a uopste, je REZOLUCIJA 1244. Zasto nju, sem Rusa, niko vise ne spominje?.
Preporuke:
59
0
70 utorak, 16 februar 2016 16:51
Ne zna se da li je maliciozniji kad govori o "svetloj budućnosti" ili prošlosti. Ovo je više za rubriku "verovali ili ne", da li jedan čovek može govoriti ovako a do juče onako???
https://www.youtube.com/watch?v=n1oLPE_LckQ
Preporuke:
39
1
71 utorak, 16 februar 2016 16:52
Jovan
Nato nas CUVA da ne dodju Rusi!Strasno!!!!
Preporuke:
54
0
72 utorak, 16 februar 2016 16:59
cmok Toronto
Zašto Vlada ne objavljuje vodea o predsedniku Vlade...nego to radi SNS?Nešto je trulo u Vladi kao i u SNS-u.
A neko tamo ZVIŽDI..Zašto ZVIŽDIM! Video koji će oboriti Aleksandra Vučića sa vlasti!..https://www.youtube.com/watch?v=8SL-RHKXjwA
Preporuke:
35
1
73 utorak, 16 februar 2016 17:01
sklanjajmo ga vise
ovo nikako nije smela da bude odluka jednog coveka, pa cak ni odluka parlamenta. za ovo me morao da se pita narod, svaki drzavljanin zemlje!!!

vucicu ti si teski izdajnik! za ovo treba da odgovaras!
Preporuke:
60
0
74 utorak, 16 februar 2016 17:07
Jaroslav originalno pakovanje
Ovaj kao da se utkuje kako da nam se jos vise ogadi.
Ne iznenadite se ako Vucic izgubi izbore.
Mozda sam smesan,ali sacekajmo ...
Preporuke:
46
1
75 utorak, 16 februar 2016 17:15
Ivan
Da li neko ima azuriran spisak sadasnjih poslanika u skupstini Srbije? To treba da se cuva da bi se jednom znalo ko su bili izdajnici I glasali svi osim jednog za krsenje ustava drzave u kojoj zive. Takodje, jel se predsednik Nikolic povodom ove izdaje oglasio a ima ustavno pravo da odbaci takvu odluku skupstine? Jel se oglasio predsednik ustavnog suda Srbije? Ko je taj covek, jel neko zna njegovo ime? Istoricari, belezite, sve to treba zapisati
Preporuke:
68
2
76 utorak, 16 februar 2016 17:33
što bi rekao milašin u seriji selo gori.........
ovaj je prezupčio
Preporuke:
43
0
77 utorak, 16 februar 2016 17:33
Pera
I pad Čaušeskua bio je strašan.
Preporuke:
53
1
78 utorak, 16 februar 2016 17:45
@Ivan
prava pitanja!
Preporuke:
32
0
79 utorak, 16 februar 2016 17:53
Djura
Pre njega neko dogovori da sece nokte a on dogovori secenje ruku I glave I on izjavi kriv je onaj sto je dogovorio secenje noktiju to vam je isto.
Preporuke:
28
1
80 utorak, 16 februar 2016 17:54
Я
Ovaj se čovek nalazi u instituciji koja se zove "Vlada Republike Srbije". Mesto mu je u jednoj drugoj instituciji. Ili njemu ili nama. Ili je to ista institucija a mi to još ne znamo.
A ima ovde još nečega. Zar mu, kako ima Blera za savetnika, nisu malo drugačiji ovi biser-govori? Došapnulo mu (iz onog "junita") da njegovi prijatelji i pokrovitelji ipak redovno prate "press cliping", za svaki slučaj. Pa kad lane - lane tako da neko u Londonu pročita pa kaže "korektli", u Berlinu pročita pa kaže "rihtig" a u Rijadu ili emiratima kaže "Bišakli sahih" ili kako se već kaže "pravilno" na Arapskom. Došli smo dotle da se čak više i ne obraća sopstvenom narodu već činovnicima stranih ministarstava.
Preporuke:
42
0
81 utorak, 16 februar 2016 17:58
ko je on da odlučuje o
našim životima i životima naše dece.ovo nije obećavao u kmpanji 2012g 9i 2o14g,prevario je narod i mora da ode.nije on država .ovako može da se ponaša u svojoj porodici.njegovo ponašanje je dokaz infantilnosti.on nema dozvolu naroda za ovo.nato je ubijao naš narod .uništio bombardovanjem zemlju i otima kosovo.oni da nas štite,nato seje smrt po svetu
Preporuke:
42
1
82 utorak, 16 februar 2016 18:01
Decko iz B.
"On je takođe podsetio da je taj sporazum potpisan za vreme druge vlasti, da je potom i ratifikovan, a da je tek sada postao tema iz političkih, a ne tobož patriotskih razloga.

"Sada je taj sporazum tema, a nije bio kada je potpisan, jer tema i meta treba da budem ja, a ne oni koji su ga potpisivali", rekao je Vučić odgovarajući na pitanja novinara."

Odlicno! Sada je tema sto znaci da vi imate mogucnost to da odbacite i da ispravite gresku one druge vlasti. Umesto toga vi se pravdate napadajuci druge da nemogu da brane Djamije! Pa vi nemozete ni rodjenog brata da branite, a polemisete o ozbiljnoj temi na takav nacin! Masoni odmah iz Skupstine u zatvor!
Preporuke:
44
0
83 utorak, 16 februar 2016 18:06
...
Nije ni čudo što mu je trebalo da 25 puta pročita udžbenik pre ispita. Sada je valjda svakome jasno i zašto.

Ne bih gubio vreme sa njegovom antilogikom, ali ovaj narcisoidni poremećaj je vrlo evidentan. Nije on nikome ovde tema, tema je to što on nema kičmu i traži alibi u tome što je neko pre njega to potpisao. Šta to znači ako je neko skočio u provaliju i on će. Koliko besmislica čovek izrekne u par rečenica, on je za Ginisa. Jedino mu taj rekord sleduje, u gluposti.
Preporuke:
44
0
84 utorak, 16 februar 2016 18:29
MV
Ivane, u potpunosti podržavam Vaš komentar i sugestije. Ne treba čekati istoričare, sada treba objaviti listu poslanika izdajnika, sa kraćim biografijama, da se vidi kakav im je koren od oca i dede. Isto učiniti sa sudijama Ustavnog Suda.
Preporuke:
42
0
85 utorak, 16 februar 2016 18:29
Gabrijel
Dostignut je najveci stepen licemerstva. Za ovakve je samo Preki sud.
Nato, sa americkim Kongresom je dao MOC siptarima da proteruje i ubaja Srbe u kontinuitetu.
Nato je dao Moc Hrvatima da izvrse pravi GENOCID nad Srbima , zvanim "Oluja" i "Bljesak".
Nato je BOMBARDOVAO SRBIJU , SRBE NA KiM , SRBE u BOSNI.
Ako je tako (naravno da nije) kao sto Vucic pokusava da opravda OKUPACIJU i IZDAJU, zasto u potpisanom sporazumu ne pise:

1) "Mi, NATO sa VLADOM SRBIJE POTPISUJEMO OVAJ SPORAZUM DA BI ZASTITILI SRBE NA KiM OD NAPADA SIPTARA..,"

Ako su predhodnici potpisali sa Nato-m... A STA JE TO STO SI TI, VUCICU ,POTPISAO A STO JE DALO LAZNI "LEGITIMITET" tom SPORAZUMU , SADA. OBJASNI NAM TO ?

ZNA TO VUCIC VEOMA DOBRO ! Nije on bolestan vec je PLACENI IZDAJNIK-jer NIKO ZA DZABE ne bi radio to sto on radi , NIKO !

OVAJ COVEK NE SME VISE NI DANA DA OSTANE NA VLASTI, ON MORA DA ODE , NE SAMO SA VLASTI , VEC IZ SRBIJE !
Preporuke:
49
0
86 utorak, 16 februar 2016 18:40
Čitalac NSPM
("Premijer Aleksandar Vučić izjavio je danas da Srbija ostaje vojno neutralna, ali da nam je NATO potreban kao saveznik da štiti i čuva srpski narod na Kosovu i Metohiji."..."On je takođe podsetio da je taj sporazum potpisan za vreme druge vlasti, da je potom i ratifikovan, a da je tek sada postao tema iz političkih, a ne tobož patriotskih razloga.")

Rezolucijom 1244 SB UN iz 1999. god. je predviđeno da međunarodne snage održavaju red i mir u privremenom protektoratu UN. To što se NATO postavio kao izvršilac rezolucije i preuzeo obaveze zaštite Srba i drugih neAlbanaca, može da zahvali nedovoljnoj političkoj i vojnoj spremnosti drugih velikih sila, u prvom redu Ruske federacije. Sada su prilike mnogo povoljnije da se Kosmet poveri na čuvanje drugim zemljama, osim NATO "vukovima". Naša vlast još živi u prošlosti sa početka XXI veka i ne vidi šta se u međuvremenu desilo i dešava na svetskoj sceni....A te vlasti su tada kritikovali i zbog njihovog odnosa prema okupatorima Kosova i Metohije.
Preporuke:
24
0
87 utorak, 16 februar 2016 18:54
Cviko
Kraj ove priče zaokružićemo na izborima. Nažalost, "rezultati" će pokazati da ga "većina" voli.
Preporuke:
18
3
88 utorak, 16 februar 2016 18:55
buca
Sporazum je potpisao TVOJ KOALICIONI PARTNER VUK DRAŠKOVIĆ!
Preporuke:
39
0
89 utorak, 16 februar 2016 19:02
Niko masno k'o Vučić ne laže
NATO(čitaj amerikanci) tretira Kosovo kao nezavisno pa prema tome ovaj naš LAŽOV nam "prodaje mu*a za bubrege" povezujući ovaj sporazum i Srbe na Kosovu.
Uostalom, pitajte bilo kog Natovca da li je ovaj sporazum potpisan sa Srbijom, onakvom kakva je u našem Ustavu, ili sa Srbijom po NATO standardu, bez Kosova.
Preporuke:
34
0
90 utorak, 16 februar 2016 19:06
Nema leka
Nazalost, narcizam kao I psihopatija, nisu psihicka obolenja, to su poremecaji u licnosti.
Ni jedan psihijatar to ne moze da leci, to je neizlecivo.
Preporuke:
27
0
91 utorak, 16 februar 2016 19:15
Čitalac NSPM - (2)
U pomenutoj rezoluciji 1244 stoji i da se predviđa prisustvo pripadnika oružanih snaga Srbije na Kosovu i Metohiji u broju do 999 vojnika i policajaca. Kako godine prolaze, o tome se sve manje govori. Samo što se ponekad kaže da bi oni bili "glineni golubovi" u neprijateljskom okruženju. I naši pripadnici VJ odlaze u mirovne misije po kriznim regionima u svetu, pa nisu "glineni golubovi". Ako smo spremni za takve misije u svetu, trebali bi da budemo još spremniji za prisustvo u našoj pokrajini. Jer tamo pored Albanaca živi i naš narod kome bi to mnogo značilo. A i okupatori će jednom napustiti našu zemlju.
Preporuke:
28
0
92 utorak, 16 februar 2016 19:16
MOŽE SAMO POKRASTI IZBORE
"utorak, 16 februar 2016 17:54
Cviko
Kraj ove priče zaokružićemo na izborima. Nažalost, "rezultati" će pokazati da ga "većina" voli."

Vučić na vlasti može ostati samo krađom izbora a nikako "dobijenim izborima", krađom i silom.
Preporuke:
37
2
93 utorak, 16 februar 2016 19:17
Aleksandar pudlica
Potreban nam je vuk da zaštiti ovce.
Preporuke:
26
0
94 utorak, 16 februar 2016 19:42
AntiSNSBot
OVaj covek je ozbiljno bolestan, sa ozbiljnom dijagnozom.
Preporuke:
31
1
95 utorak, 16 februar 2016 19:47
Žika
Vučić je jedan u nizu izdajnika srpskog naroda, od kojih je svaki po neki kamenčić izmakao iz temelja srpske duhovnosti i državnosti, a ovaj se utrkuje da njegov bude najveći.
Preporuke:
33
1
96 utorak, 16 februar 2016 19:49
Ahil
Aleksandar Vučić: Potreban nam je NATO da zaštiti Srbe na Kosovu...


Jaaao al me zasmeja (gorko). Pa NATO nam je proterao vojsku sa Kosmeta nisu valjda čobani iz Drenice.
Preporuke:
35
0
97 utorak, 16 februar 2016 20:40
Al.M.Popović
Jednako kao što je Čehoslovačka sačuvala Sudetsku oblast predavši je nacističkoj Nemačkoj! Sporazum sa naci Nemačkom je bio manje poguban od ovoga, a nastale su demonstracije i odbacivanje Trojnog pakta. Tada je u našoj zemlji bilo dovoljno patriota da se takvo nešto uradi. Sistematski se narod pripremao na to da je biti patriota nešto rđavo i sramotno; i evo efekata. Ali ide se i dalje, kad nam ne treba država, ne treba nam ni kultura, ni obrazovanje, ni porodica... sve dok ne ostane puki siromah, sam, rob nezarobljeni, ostavljen u životu samo da bi radio i trošio to što zaradi (po već spremljenim modelima ponašanja).
Preporuke:
20
0
98 utorak, 16 februar 2016 20:40
šamar narodu
živeo PUTIN i RUSIJA.NE nato
Preporuke:
30
0
99 utorak, 16 februar 2016 20:51
KOZA I VUČIĆ
NATO DA ZAŠTITI SRBE A KOZA KUPUS....
Preporuke:
30
0
100 utorak, 16 februar 2016 21:30
Zoran
KFOR ima zadatak da stiti srpske manastire i enklave, ne NATO. Ukoliko NATO zeli dodatno da stiti Srbe ( to im ni najmanje ne pada na pamet, uzgred budi receno) neka ih stiti dolazecu preko Grcke, Makedonije i Albanije na Kosovo i Metohiju, ne preko teritorije Srbije. Kvislinzima nije dovoljno sto na ocigled svih nas porobljavaju zemlju vec nam jos nude ovakva imbecilna objasnjenja.
Preporuke:
23
0
101 utorak, 16 februar 2016 21:47
Ili recimo...
Sprski narod na području južne Srpske pokrajine Kosova i Metohije treba da čuvaju vojne i policijske snage republike Srbije,tako bi to glasilo da zdrava osoba govori.Čudno je to što zaboravlja na prisustvo američkih vojnih snaga u bazi Bondstil koji su osnovica NATO alijanse,razume se da on ne zaboravlja ali se ne razume zašto to ne pominje.
Preporuke:
20
0
102 utorak, 16 februar 2016 21:55
Ovcar
trazi od vuka da my cuva jagnjad.Vucicu prodana duso,nazalost puna je Srbija poput tebe.
Preporuke:
20
0
103 utorak, 16 februar 2016 22:08
nada
Ovaj covek nema granica! Svaka izjava mu je ludja od prethodne.
Preporuke:
24
0
104 utorak, 16 februar 2016 22:10
100 za jednoga
oružje iz Zastavinog vojnog programa našlo je put do terorista u Siriji.

FSA rebels in northern #Aleppo have received x40 Serbian Zastava M02 Coyote 12.7mm heavy machine guns

Ima li ovaj na-To poslušnik neko objašnjenje kako se to moglo desiti?
Preporuke:
20
1
105 utorak, 16 februar 2016 22:45
teletabis
Mihajlo Medenica:
"... pre samo dva dana umilno, ponizno i pokajno otposlali hatišerif NATO alijansi, prostirući se ko ponjava, dajući se ko precvala kurva, moleći ko narkoman u krizi, pljujući u vis i pišajući uz vetar?..

Mislite li zaista da smo svi do jednog budale koje ćete kupiti demagogijom: „Ne terajte nas u NATO“, dok nas dan potom prodaste na kilo, ko jagnjad pred Đurđevdan, potpisavši protokol prema kojem će ubica biti domaćin slave u kući ubijenog, na „radost“ udovice i siročadi?!"

Teletabis:

Cvetković i Maček su isto mislili za Hitlera `41. pa čak i dobili deo Grčke na poklon za potpis. Vučić za potpis nije dobio ništa, tolko ga cene, ali je dao Srbiju sa sve 15% okupirane Srbije - KiM.
Preporuke:
24
0
106 utorak, 16 februar 2016 22:48
Cviko
NATO zaštita Srba na Kosovu i Metohiji, započeti će hapšenjem prof. dr. Vojislava Šešelja i njegovim prebacivanjem u Hag. Naši su pošteni????????????
Preporuke:
15
1
107 utorak, 16 februar 2016 23:10
@maestralno
Pazi da nije sendvič sa GMO
Preporuke:
16
0
108 utorak, 16 februar 2016 23:17
@Žika
Potuno ste u pravu. To je Koštunicina greška iz naivnosti ili gluposti, al je dobro odrađeno.
Preporuke:
1
6
109 utorak, 16 februar 2016 23:35
Turas
Ljudi , ako ovoga ne zatvorimo on će zatvoriti nas . Zar niko ne vidi da u formulaciji njegovih rečenica nema nikakve logike - niti smisla . Ovder nije reč o demagogiji u pitanju je paranoja .
Preporuke:
24
0
110 utorak, 16 februar 2016 23:37
Zvonimir Bgd

ko je on da odlučuje o

našim životima i životima naše dece.ovo nije obećavao u kmpanji 2012g 9i 2o14g,prevario je narod

Otvoreno je govorio da je cilj njegove i nazadnjacke politike - Srbija na euRopskom pRutu! Stalno je ponavljao, to nije krio! Dakle, zasto niste shvatili sta to znaci?! Da, prevario je - gluve i politicki nepismene. E, to Vam je sve ovo sto sada gledate, a nije kraj... bice toga jos.

Al.M.Popović

Sistematski se narod pripremao na to da je biti patriota nešto rđavo i sramotno

Tako je, rodoljube! Izuzetan i sustinski komentar ste dali. Zasto danas nema niceg ni nalik Dvadeset sedmom martu? Zato sto su nas istoricari-revizionisti, kvaziintelektualci ubedili da je to bila glupost. Sa tom "gluposti" nasi preci spasise svoju dusu i ucestvovase u najslavnijem unistenju tadasnjeg zla. Mi danas DOBROVOLJNO pristajemo da budemo ROB! Ali, sloboda nema cenu - zato je i skupa!
Preporuke:
17
0
111 utorak, 16 februar 2016 23:49
nebitan
Svima koji se nerviraju oko vučićevskih kretenizama, podsećanje: taj čovek je treniran za uništavanje Srpske svesti, nacionalne sloge i morala. Njegove poruke su smišljeno kreirane i namenjene najzatucanijim slojevima društva, efekat tih poruka je sračunat na to da porazi i ućutka misleće ljude agresivnošću svoje nedotupavnosti, jer inteligentni ljudi uvek ostaju bez teksta na reči budale a budala nikad ne ostaje bez teksta. Krajnji cilj vučićevske hunte jeste da misleći ljudi počnu duboko da se stide da uopšte i progovaraju neku reč u zaglupljenoj Srbiji, a onda nastupa vučićevih pet minuta: vreme kada će samo budale i zlikovci da govore i da se pitaju.
Preporuke:
28
1
112 sreda, 17 februar 2016 00:53
covek iz loznice
ajde Sanda da se ne lazemo,a sta Tomo moze novo reci u vezi sporazuma..kad je i Njega i Vucica amerika stvorila,stavila posto su Zuti ojadili Srbiju,na mesto Borisa i ekipe da ih zastiti od sudskog progona za izdaju,i ojadjenje zemlje.Znaci,Amerikanci su odigrali dvostruku igru..sklonili Borisa,i doveli kobojagi,,nacionaliste,,i vlast u Srbiji je i dalje u Americkoj ambasadi!Ovaj SOFA,sporazum je samo sled dogadjaja!Istina,je da je V.Kostunica,cutao kad je partizanski sin-V.Draskovic to pripremio-NATO-CETNIKS?AMRIKANCI,ZNAJU KOGA I KAD TREBA U SRBIJI-PODMAZATI-DOLARIMA!TO JE PRAKSA PRED I POST PETI OKTOBAR 2000!ONAJ KO SE IM USPROTIVI,ILI POPIJE HAG ILI POPIJE METAK,A STO JE DJINDJIC OSETIO NA SEBI!KAD JE POCEO DA SE PRAVI OKO KOSOVA PAMETAN,SLEDIO JE SNAJPER!PA ZAR IZBORI 2012,NISU SVIMA OTVORILI OCI?JEDINO,STO SMO BILI NATERANI DA GLASAMO ZA TOMU,DA BI BT OTISAO S VLASTI!KAKO TO FUNKCIONISE,NAJBOLJI PR.JE MILO DJUKANOVIC..SVE JE JASNO
Preporuke:
6
2
113 sreda, 17 februar 2016 00:58
Beli Orao
""Srpskim komentatorima

Sve ste rekli. Pridružujem se.
Preporuke:
15
1
114 sreda, 17 februar 2016 01:01
covek iz loznice
sve sam vise uveren,da ovde,kad se istinski promeni vlast,sleduje od amerike,izazivanje nereda,krvoprolice,i izazivanje gradjanskog rata!to je neminovno,jer znaju amerikanci da ih NAROD SRBIJE..NE RESPEKTUJE!RADE,AMERIKANCI..ISTO STO I NEMCI 1941!!MOZE VLAST,KOJA SE BRINE O VODOVODU,KOBOJAGI KORIDORIMA,LAZNOM,,PROKOPU,,MESNIM ZAJEDNICAMA ITD.sve ostalo,pa i pruga Valjevo -Loznica,preko koje bi uticaj na severnu BOSNU IMALI RUSI,PO AMERIMA NE DOLAZI U OBZIR!AKO TREBA,BOMBARDOVACE OPET,SAMO DA RUSI OVDE NE IMAJU UTICAJ!E,JEDINO KAD BI MOGLI 5 MILIONA SRBA NEKAKO DA PREUME...TO JE MUKA,AMERIMA,VUCICU,TOMI,DACICU,BISERKO,CEDI,SOROSU,JELENI NATOVKI I OSTALOJ DRUGOJ SRBIJI!KAKO ISELITI SRBE A UVESTI..CIGANE!
Preporuke:
2
0
115 sreda, 17 februar 2016 01:14
Brundalo
Potpisujem svaku reč, odnosno osvrt NEBITNOG.Dodao bih, sa puno moralne i svake druge odgovornosti, da bi trebalo da prestanemo da se bavimo Vučićem. Tim velikim Vođom trebalo bi da se pozabave neki drugi, a to su oni koji mu apaludiraju, koji glasaju za njega, s obzirom na to da će katastrofalno da izgubi na izborima.Ja ipak verujem u ovaj srbski narod, koliko god da je izmrcvaren, isprepadan, ponižen gladan, go, bos.On, veliki Vođa, kao i Nikolić, Dačić, Ljajić, Mihailovićka, Tasovac,Vujović onaj poludeli Če Gevara zvani Vulin i svi drugi da ih ne nabrajam, posle izbora moraju biti procesuirani. Njima mora narod suditi,javno na nekom trgu, a ne žalosne srbske sudije, koji su postali podmitljivi, prevranti, nemoralni. Oni su toliko ogrezli u izdaju vlastitog naroda (kolektivnu izdaju) da takav primer ne postoji u istoriji čovečanstva.Samo ludaci mogu da tvrde da nas NATO, koji nas je bombardovao,zagadio, treba da nas štiti od koga od NATO-a. Uostalom, sve je ludilo, samo se pitam do kada.
Preporuke:
3
0
116 sreda, 17 februar 2016 01:33
Zvonimir Bgd

covek iz loznice

PA ZAR IZBORI 2012,NISU SVIMA OTVORILI OCI?JEDINO,STO SMO BILI NATERANI DA GLASAMO ZA TOMU,DA BI BT OTISAO S VLASTI!

Ko je mogao da Vas natera da glasate za Tomu u drugom krugu predsednickih izbora? Niko. Ako ste protiv EU i NATO, zasto ste glasali za Tomu?!!! Zar Vam nije bilo jasno da su u trci bila dva konja iz iste (EU) ergele?

I uopste, ta logika da se izadje na izbore kako bi se iskljucivo glasalo PROTIV nekoga, pa makar koga zaokruzili, veoma je problematicna i opasna praksa. Koliko je to opasno videlo se i pri obaranju Milosevica. Mnogi su svoj glas PROTIV njega pretvarali u glas ZA prozapadni DOS (dakle, za Cedu Jovanovica, Z.Djindjica, Z.Zivkovica, Milana St.Protica, Vladana Batica, Zarka Koraca, Nenada Canka i slicnu bulumentu), mnogi su tako proizveli teske posledice, a da dugo nisu bili ni svesni sta su uradili.
Strasno.
Drugi put se zapitajte ne samo sta NECETE, nego i sto HOCETE, pa sledstveno tome i glasajte...
Preporuke:
4
0
117 sreda, 17 februar 2016 02:20
Bojan, Priština
Nato konačno pokorio Srbiju(užu).

Narod spontano izašao na ulice, besan protestvuje, preti da se neće skloniti sa ulice dok se odluka Skupštine ne poništi.
Dali su im rok od 48 sati inače svi dolaze u Beograd pred Narodnu Skupštinu da neposrdno izvrše Demokratiju.


Naravno da ovo nije tačno, počela je nova Farma na Pinku a juče je u parove na Hepiju ušao Kristijan sa ženom. Većina tih sa protesta koji nije održan, je ostalo kućama i pratilo navedeno na TV-u.
Preporuke:
7
0
118 sreda, 17 februar 2016 02:23
Bojan, Priština
Slobodno bombardujte Srbe, i onako će oni to ubrzo da zaborave - DŽejmi Šej 1999 god.
Preporuke:
7
0
119 sreda, 17 februar 2016 02:49
Kladovljanin
Koje mu pare daju i cime mu prete pa da ovo radi svom narodu i svojoj zemlji?..Gde ovo nistavilo misli da ce da zivi kada ga jednog dana odbace kao krpu ili ga narod protera sa vlasti?
Preporuke:
2
0
120 sreda, 17 februar 2016 04:19
učlani nas u NATO na kvarno?
A mi k'o ovce blejimo i kao bunimo se pišući komentare? Hoće da kaže da zbog sigurnosti 10 000 preostalih Srba ostalih 7 ooo ooo treba da bude na meti mogućeg nuklearnog udara ili da ostalih sedam miliona svakog dana strepe od bahatosti okupatora koga smo bukvalno pozvali da nas okupira??? On je bre lud i za Lazu. Da li su normalni njegovi sledbenici ili je i njih uhvatilo njegovo ludilo kao Hitlerove 1933 u Nemačkoj?
Preporuke:
4
0
121 sreda, 17 februar 2016 08:15
okupatori i kolaboracionista
Nato je potreban Srbiji,taman koliko je Mačićka potrebna Vučiću.
(srpski kvisling Vučić)
Preporuke:
2
0
122 sreda, 17 februar 2016 08:17
andrej
On je beskrajno POKVAREN.Ne pominje Ruse ,jer za njih vise nema mesta u Srbiji,a Nato je odavno na Kosovu,i REZULTATI se znaju.Doveo je Nato da njega stiti kad se narod digne protiv ,jer je postupcima presao granicu USIJANJA.
Preporuke:
4
0
123 sreda, 17 februar 2016 08:55
Jelena
Ima li kraja vucicevoj izdaji?On toliko prezire Srbe i Srbiju da vise i ne vodi racuna sta lupa.Nato da zastiti Srbe,zemljo otvori se!!!!
Preporuke:
6
0
124 sreda, 17 februar 2016 09:00
Poštovalac NSPM
Komentar ovde nije potreban, AV je sam potvrdio svoje izdajnicke kapacitete, a Šešelj nek i dalje od ovog i ovakvog čeka pokajanje. Srbi i Srbija su polumrtvi i u grobu hoćemo li opstati ili zauvek nestati? Ja sam se opredelio, a vi? Živela Srbija.
Preporuke:
7
0
125 sreda, 17 februar 2016 09:51
VUČIĆ predao Kosovo - zakopao Miloševića (napad je najbolja odbrana veleizdajnika)
Vučićeva antisrpska propaganda: "Sanda Rašković je 2008 čuvala Kosovo a ni džamije nije sačuvala"(!)?

Zamislite, takvih srbomrzačkih jednosmernih i fabrikovanih optužbi ne bi se ni Hašim Tači setio! Vučić je bio taj koji je imao političke ingerencije, kao ministar za informisanja (medijsku propagandu) u Miloševićevom režimu (bio prvi uz Miloševića) - vodio je totalno pogrešan i defanzivan "idiotski" medijski rat za Kosmet, da je uspeo da zakopa Miloševića, bio informativno-medijski poražen-pregažen od Draškovića, NVO Kandićke, Biserko... i naravno albanskih separatista!

VUČIĆ JE TAJ koji je idiotskom politikom (visoka inteligencija - maloumna politika) kroio sudbinu Kosova i Srbije (bombard) Vojna doktrina kaže: "Ko dobije medijski rat taj je pola bitke dobio"!

ZAMISLITE, Albanci u startu formirali OVK (oslobodilačka vojska Kosova), skoro svi su podržavali OVK, A VUČIĆ NI JEDNU REČ NIJE REKAO DA JE OVK SEPARATISTIČKO-FAŠISTIČKA VOJSKA, Kosovo je decenijama etnički čišćeno
Preporuke:
6
0
126 sreda, 17 februar 2016 09:59
Decko iv B.
Sve dok ne izadju ljudi u svim vecim srpskim gradovima na ulicama icice se korak po korak dalje u nestanak Srbije, i po mom misljenju Srba!
Preporuke:
8
0
127 sreda, 17 februar 2016 10:18
Samo pitam
Da li dolazi vreme oružanog ustanka ?
Preporuke:
6
0
128 sreda, 17 februar 2016 10:27
Beograđanin
Podsetio bih na Slobin govor iz jeseni 2000.
Preporuke:
5
0
129 sreda, 17 februar 2016 11:03
apis
25 godina vučić živi na teretu ove države, kao parazit. Nema ni jednog jedinog dana radnog staža. Sav njegov minuli rad je prodavanje magle i varanje ovog naroda. Narod mu nije dao stan dobrovoljno, već je oteo od države narodnu muku.
Preporuke:
9
0
130 sreda, 17 februar 2016 15:46
Tabl
A, povod za takvo obraćanje bili su pregovori srpske i ruske vlade o stvaranju baze i servisnog centra za ruske vojne i civilne helikoptere, što bi donelo velike prihode i bezbednosne garancije koje su Srbiji danas potrebnije nego ikada. Kad je neko od Vučićevih "službenika" pomenuo NATO pakt, Rogozin se začudio, rekavši između ostalog i ovo: "...Ali, nama se takođe obraćaju zemlje NATO pakta da im damo dozvolu za remont helikoptera koje oni imaju u sastavu svog naoružanja. Čak i Amerikanci imaju naše helikoptere. Nedavno smo prodali Sjedinjenim Državama dvadesetak helikoptera koje će oni potom isporučiti Avganistanu, jer avganistanski piloti kažu da ne postoji ništa bolje od ruske helikopterske tehnike, imajući u vidu njihove složene klimatske i borbene uslove. Zato mi želimo da u Srbiji bude servisni centar koji ne bi imao samo vojnu namenu nego opštu, civilnu...
Preporuke:
1
0
131 sreda, 17 februar 2016 16:28
Tuga
Samo slep ne vidi da je ovo overa kapitulacije. Javno priznanje da je Srbija okupirana i da je, logično, ovo marionetska vlast.
Preporuke:
4
0
132 sreda, 17 februar 2016 16:33
Mirjana
Kod bezočnih ljudi nemoguće je postaviti granice bezočnosti!!!Nato nam treba da čuva Kosovo, pa bolje ga je Vermaht čuvao '41-e.A Sanda veze nije imala sa čuvnjem - baš nikakve! Crkve na Kosovu nam NATO baš lepo sačuva 2004, zar ne? One dve džamije u Nišu i Beogradu (a ne na Kosovu), na šta Vučić aludira, je trebalo da čuva policija i bezbednosne službe od besnog naroda i navijača (gde je bilo i Vučićevog i američkog masla, sigurno.I valjda nam sada treba NATO po celoj zemlji da bi nas štitio od nas samih, izbeglica, malih zelenih, ili kome sve ne padne na pamet da nas dira. Ne videh da je neko od komentatora napisao da je Sanda Rašković dala izjavu Blicu na temu NATO zakona. Samo nemojte opet o tome: Otkud ona u Blicu? Dovijaju se i DSS i Dveri da se za njih čuje bilo gde, a to Blic i srodni mediji lukavo iskoriste da podgreju sumnje i dovedu do cepkanja patriotske opozicije. Kao ono sa Vukadinovićevom lažnom anketom - naizgled laskavo za Dveri-DSS, ali potkopava verodostojnost NSPM-a.
Preporuke:
3
0
133 sreda, 17 februar 2016 16:39
mrljavko
Da li su svi umobolni. Mislim da nisu. Bolesna ambicija je velika stvar. Promenicu sve vjere na putu gde se vere. Sada sam vec visoko, a i imam gromoglasne zastitnike gangstere. Sada mi u toj Srbiji niko ne moze nista. Naravno dok Srbima ne prekipi. Nece njega kao Djindjica, koji je itekako bio gluperda do sakoro pred kraj, skinuti njegovi gromoglasni gangsterski sponzori, vec ce se naci sasvim neko drugi. Nece jer se toliko upetljao da od njihove ruke mora samo da zazire, ali se zaboravio da se i od neke druge ruke treba da zazire. Upravo vece demagosko lupetanje nisam nigde cuo. Ova gluperda ne vidi da od USA za mrvicu dronjaka, je naplata egzistencijama, jer ti nikada nista dobra nisu doneli. Objasni li mu MakKein sta treba da kaze, a i sta da uradi. Da i nama bude jasno, sta je za njih USA "neutralan status". Horor za slusanje.
Preporuke:
3
0
134 sreda, 17 februar 2016 16:41
Savamala
Očevidno je da Aleksandar Vučić više nema nikakve zadrške kada je u pitanju nametanje okupacione omče srpskom narodu na vrat. On i njegova kamarila duboku su zagazili u kvislinštvo i bednu podaničku poslušnost okupatoru, tako da, više ništa ne sme da nas iznenadi. Sve je moguće, pa i da nam jedno jutro, upravo On, saopšti da Srbija više ne postoji i da je to potez za naše dobro. Svašta je ovaj mučenički narod preživeo i pretrpeo, ali ovakvo zlo i ovaj bezdan u kome se trenutno nalazi, istorijska je katastrofa. Žao mi je što moram da zvučim kao defetista, ali bojim se da nam nema spasa. Naime, imali smo i ranije mučne i dugogodišnje okupacije i teror, pretio nam je nestanak, ali nikada, maltene, polovina srpskog naroda nije podržavala svoj nestanak i gašenje srpske države. Po tome je ovaj trenutak specifičan, a situacija u kojoj se nalazimo praktično bezizlazna i nagoveštava potpunu propast.
Crni dane, a crna sudbino!
O kukavno Srpstvo ugašeno!
Preporuke:
3
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner